Jumaat, 8 Jun 2012

manusia dan hasad dengki

salam..

okeyh...biler tgok topik mcm berat je inti pati story yg nk dikaborkan, padahal isik citer mcm hampeh!!! ape? kamu x caye?? ahh...sudah!!

citer ni cm ni...kt tempat kije aku, ade sorang staff yg sgt cm S*al ahh prangai dia...Kejam + kawan-makan kawan + molot longkang serta hati mcm bangkai!!!! xyah tgok internal organ dia, tgok mata pon rase mcm "YaL" jeeee!!!! dlm diam duk kutok2 aku!! dlm diam duk sampaikan citer bukan2 pasal...padahal, sesen duit dia aku x pnh mintak! ahhhh jgn mcm2 eh, sbb aku pon x ske ngn ko!! Ko penuh dgn topeng!!!!

aku tahu aku budak baru!! aku tahu aku budak ingos yg x layak tegur kerja ko!!! aku jugak taw aku ni xde pengalaman cm ko!! tp itu kijer aku!!! tanggung jawab aku kene tegur segala silap dan salah yg ko dah buat slama ni... "i just to make sure ko tu ikot procedure koje, ahhh salah ke??".....

demmmm!!!!! plisss ahh jgn blagak bossy sgt klu diri tu x de ape2 pekej ok???

yang benar...
si gadis desa!!

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan