Isnin, 25 Jun 2012

padahal just a gurl nite "outing" jek...

gadis desa-- ko kt kampung lg ke?
misssenget-- xlah, aku da kt sini..
gadis desa-- yeaaay, jom kiter "gurl nite outing"
missenget-- jom!! buleyh je..
gadis desa-- mcm nk berektibiti ngn ko..maen bedminton jom?
missenget--aku xde barang2 dia
gadis desa--ok, kita kluar je..nk x?
misssenget..ok, lps magrib.. x sabar nk jumpe ko..
gadis desa-- ha'a...x sabar mcm nk gi jmpe bofren je?

-------

salam.... heyy ols!! da lama rasenya x jumpe minah senget tu!! ade lah dlm sebulan x bersua muka!! last jumpe dia mse kitorng kene attend interbiu bulan lps.. seperti biase la cerita kami yang selalunya sama, "slalu dpt pggilan interbiu pada tarikh yg sama, position yng sama, bilik interbiu pon sama, keputusan pon same2 slalu fail!!" hahaha, mmg x lawak bg kamu semua, tp lawak kotttt bg diriku ini!!! mana x nya, kami ni dua2 sengal kot?? ahhhh mls nk citer kesengalan yang ade, nnt sure kami susah nak laku!! :D

--------
sayang ko misssenget!!
w/pun aku tahu aku bukan besfren ko..
tp ko is actually my best fren eva!!
sbb, ko selalu jd penyelamat aku!!!!!

-kerana -

gadis desa -- Mak, gadis nk keluar dgn nget mlm ni 
(w/pun on dat tyme aku setap date ngn teman teman teman teman teman lelaki)
waaaaah, mcm banyak!

gadis desalah sangat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan